دانلود Adobe Captivate CS6 v6.0.1.240 - نرم افزار ساخت آموزش های الکترونیکی حرفه ای
نوشته شده توسط امید در ساعت 15:26

دانلود Adobe Captivate CS6 v6.0.1.240 - نرم افزار ساخت آموزش های الکترونیکی حرفه ای

همه می دانیم که Adobe بزرگترین و قدرتمند ترین شرکت نرم افزاری دنیا در زمینه گرافیک و مالتی مدیا به شمار می رود. اما این بار آسان دانلود قصد معرفی نرم افزاری را دارد که یکی از محصولات Adobe به شمار می رود و البته در میان کاربران زیاد شناخته شده نیست . این نرم افزار هم پیرو دیگه محصولات این کمپانی عظیم و قدرتمند ابزاری بسیار کامل برای کاربران به شمار می رود. برای این که بهتر بتوانیم این نرم افزار را به کاربران بشناسانیم این جور بیان می کنیم که امروزه بسیاری از کاربران برای آموختن آنچه که خود می دانند به دیگران از نرم افزار های آموزشی استفاده می کنند.
این افراد با ساخت فایل های آموزشی به راحتی منظور خود را به دیگران منتقل می نمایند. نرم افزار Adobe Captivate یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه ساخت فایل های آموزشی به صورت مالتی مدیا و اینتراکتیو نیز می باشد. این نرم افزار با دارابودن قابلیت های بسیار برای حرفه ای ها می تواند به ابزاری واقعا کامل و حیاتی تبدیل شود. در حقیقت Adobe Captivate یک نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایشگر کاربران است اما با قابلیت هایی بسیار بیشتر از یک دوربین فیلمبرداری. زیرا کاربری که از محیط کار خود فیلم می گیرد می تواند در هنگام فیلم گرفتن کیفیتی فوق العاده بالا را اعمال کند تا بیننده با کیفیتی شبیه به فیلم های DVD بتواند تصاویر موردنظر را مشاهده نماید. Adobe Captivate به کاربر این امکان را می دهد تا توضیحات خود را به صورت صوت و از طریق میکروفون هم به فیلم اضافه نماید. این موارد تنها به قسمت ضبط خلاصه می شد، زمانی که فیلمی گرفته شد می توان آن را به راحتی مورد ویرایش قرار داد. صداها را اضافه یا کم کرد ، Object هایی را به فایل آموزشی اضافه نمود. کیفیت و حجم آن را تغییر داد ، و هر کاری که به فکر یک فرد خطور می کند می تواند در این نرم افزار پیاده نماید. در مورد خروجی ها هم به صورت های مختلف می توان خروجی را مشاهده کرد. از همه آسان تر ، سریعتر استفاده از فرمت SWF است. به سادگی می توان فیلم ها را به صورت SWF به خروجی برد و به صورت صفحه ای از وب و با منوهایی بسیار زیبا مشاهده نمود. کیفیت خروجی قابل تنظیم نیز می باشد و بسته به نیاز می توان کیفیت را تعیین نمود. یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار این است که سرعت بارگذاری و ذخیره سازی فایل ها بسیار بالاست. در نرم افزار های مشابه زمانی که کاربر فیلمی از محیط کار خود می گیرد به صورت یک فایل ذخیره می شود و به طبع سیستمی بسیار بالا را طلب کرده و موقع ذخیره سازی هم زمانی نسبتا بالا را صرف می کند. اما این نرم افزار فیلم ها را به صورت فریم های متعدد تکه تکه می کند و در موقع ذخیره سازی هم بسیار سریع تر بارگذاری و لود خواهد شد . تعداد این فریم ها را می توان بر حسب ثانیه در برنامه تعیین نمود. به کاربرانی که دوست دارند به راحتی اهداف خود را آنچه را که می دانند به دیگران آموزش دهند ما این ابزار بسیار قدرتمند را به آنان پیشنهاد می کنیم. نسخه جدید این نرم افزار قدرتمند در حالی از سوی ادوبی ارائه شده که با توجه به بهینه سازی های انجام شده فوق العاده سریعتر و بهبود یافته تر خواهد کرد ؛ این سرعت مناسب برای کیفیت بالای تصاویر خروجی می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مالتي مديا ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Captivate CS6 v6, 0, 1, 240 - نرم افزار ساخت آموزش های الکترونیکی حرفه ای, نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش, نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی مجازی, نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی حرفه ای, نرم افزار عکسبرداری از صفحه نمایش, دانلود Adobe Captivate, دانلود ادوبی captivate, ساخت فیلم آموزشی,
دانلود Secura Backup Professional v3.06 - تجربه ای جدید در Backup گیری
نوشته شده توسط امید در ساعت 15:23

دانلود Secura Backup Professional v3.06 - تجربه ای جدید در Backup گیری

Secura Backup ابزاری بسیار کم حجم و سبک به منظور تهیه نسخه پشتیبان از فایل هاست ، این نرم افزار به ظاهر ساده اما قدرتمند که در عین سادگی قابلیت های فراوانی را در زمینه های مختلف Backup گیری در اختیار کاربران قرار می دهد تهیه نسخه پشتیبان از درایو های موجود هارد دیسک ، فولدرها و آدرس های موجود در شبکه، سرور های FTP ، انواع لوح های فشرده و ایمیل ها را برای کاربران فراهم می کند. امنیت بالا در هنگام تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها که به صورت کاملا پیشرفته امکان پذیر می شود از مهم ترین خصوصیاتی است که کاربران به آن اهمیت زیادی می دهند.معمولا کاربران علاوه بر کارآیی و قابلیت های رایج موجود در اکثر این دسته نرم افزارها ، امنیت را یکی از مهم ترین موارد می دانند. عدم وجود محدودیت برای حجم فایل هایی که قرار است نمونه ی کاملا مشابهی از آن ها تهیه شود و همچنین سرعت بالا در Backup گیری از دیگر قابلیت های مهم Secura Backup بر شمرده می شود. بسیاری از نرم افزارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند حجم بالایی داشته و هنگام اجرا هم فضای زیادی از منابع سیستم را اشغال می کنند اما این نرم افزار که تنها 5 مگابایت حجم دارد در هنگام اجرا هم با کمترین منابع سخت افزاری سازگاری کاملی نیز دارد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Secura Backup Professional v3, 06 - تجربه ای جدید در Backup گیری, backup گیری ازفایل ها, backupگیری از فایل ها, Secura Backup Professional, نرم افزار backup گیری, نرم افزار بک آپ گیری, تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها, دانلود نرم افزار Secura Backup Professiona,
دانلود IsoBuster Pro v3.1 - نرم افزار کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار
نوشته شده توسط امید در ساعت 15:21

دانلود IsoBuster Pro v3.1 - نرم افزار کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار

در گاهی مواقع به علت استفاده بیش از حد یك سی دی یا دی وی دی برخی از فایلهای آن غیر قابل كپی می باشد و در هنگام كپی كردن در ویندوز با پیغام خطا روبرو میشوید. و در برخی از مواقع به علت قفل گذاری بر روی این گونه دیسكها شما نمی توانید در شرایط عادی كل اطلاعت یا بخشی از آن را بر روی هارد دیسك خود كپی كنید. در برخی از قفل گذاری دیسكها از قفل گذاری حجمی استفاده میشود كه حجم فایل به صورت غیر واقعه ای نشان داده میشود و شما در هنگام كپی كردن با پیغام كمبود فضا روبرو میشود كه میتوانید به راحتی این گونه فایلها را با حجم واقعی خود بر روی هارد دیسك خود ذخیره نمایید. این نرم افزار قدرتمند كارایی های بسیار زیادی دارد كه میتوان به كپی سی دی و دی وی دی های خش دار و قفل دار اشاره نمود. یكی دیگر از قابلیتهای مهم این نرم افزار در مواقعی است كه شما با نرم افزار Nero اطلاعاتی را در ادامه سی دی خود رایت كرده اید و بعد از مشاهده آن اطلاعات ناپدید شده است كه شما میتوانید به آسانی با استفاده از این نرم افزار اطلاعات ناپدید شده خود را دوباره بدست آورید. شاید شما هم از این که اطلاعات مهم ی از قبیل نرم افزار ،فیلم و عکس و ... را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشد ولی به علت اینکه دنیای از خش CD ... شما را فرا گرفته و برای شما غیر قابل استفاده شده ناراحت شده باشید ! خوب راه حل اینجاست نرم افزار IsoBuster با این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده میتوانید از دست قفل های حجمی و کارکتری نیز در امان باشید وبه راحتی آنها را رایت کنید. قابلیت بسیار خوبی که به این ورژن نرم افزار اضافه شده پشتیبانی از dvd و به طور کلی CD , DVD , BD, HD DVD می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارهاي سي دي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود IsoBuster Pro v3, 1 - نرم افزار کپی و بازیابی اطلاعات سی دی های خش دار و قفل دار, IsoBuster, استخراج انواع image, بازیابی اطلاعات,
دانلود Kaspersky Mobile Security v9.10.135 - آنتی ویروس موبایل کسپراسکای
نوشته شده توسط امید در ساعت 15:19

دانلود Kaspersky Mobile Security v9.10.135 - آنتی ویروس موبایل کسپراسکای

 

آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Mobile Security که یکی از محبوب ترین آنتی ویروس برای گوشی های هوشمند به شمار می آید. با نصب این آنتی ویروس قدرتمند گوشی خود را در برابر سرقت اطلاعات، نصب نرم افزارهای مخرب، حملات اینترنتی، تروجان ها و ... محفوظ می مانید. این نرم افزار قابلت مسدود سازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم گرفته و آنها را فیلتر نمایید. یکی از امکانات جذاب این نرم افزار جلوگیری از سرقت گوشی شما می باشد که میتوانید با فرستادن یک اس ام اس به گوشی سرقت شده یا گم شده خود اطلاعات مهم خود را پاکسازی نمایید و گوشی را قفل  کنید. شما میتوانید پیامی از پیش تعریف شده بر روی گوشی خود نمایش داده تا در صورتیکه کسی گوشی شما را پیدا کرد بتواند گوشی را به شما بازگرداند یکی دیگر از امکانات این برنامه ردیابی گوشی  بوسیله GPS, GSM یا Wi-Fi می باشد که متوانید گوشی خود را در نقشه گوگل دریابی نمایید.و در صوتیکه سیم کارت جدید بر روی گوشی شما تعویض گردد شماره جدید به ایمیل شما ارسال میشود.



:: موضوعات مرتبط: موبایل، نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Kaspersky Mobile Security v9, 10, 135 - آنتی ویروس موبایل کسپراسکای, Kaspersky Mobile Security, آنتی ویروس, آنتی ویروس موبایل کسپراسکای, آنتی ویروس اندورید,
دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/12/15
نوشته شده توسط امید در ساعت 15:18

دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/12/15

 

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنيتي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/12/15, آپدیت آفلاین, آپدیت آفلاین کسپراسکی,
آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6926 نسخه اینترپرایز
نوشته شده توسط امید در ساعت 15:15

آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6926 نسخه اینترپرایز

 

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنيتي ، ،
:: برچسب‌ها: آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6926 نسخه اینترپرایز, آپدیت آفلاین, آپدیت آفلاین McAfee, دانلود آپدیت آفلاین مکافی,
دانلود MagicCute Data Recovery 2011.1.0 - نرم افزار بازیابی قدرتمند فایل ها
نوشته شده توسط امید در ساعت 15:12

دانلود MagicCute Data Recovery 2011.1.0 - نرم افزار بازیابی قدرتمند فایل ها

بازیابی فایل ها از زمانی که نرم افزارهای Recovery ارائه شده اند بسیار آسان شده است ؛ کاربران با خیالی آسوده تر به کار با اطلاعات می پردازند و تا حدود زیادی خیالشان راحت است که در صورت پاک شدن اطلاعات امکان بازیابی آن ها وجود دارد. MagicCute Data Recovery یکی از انواع همین نرم افزارهاست که تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت خواهد کرد. نرم افزاری که قادر است تا فایل هایی که به هر نحوی پاک شده اند را بازیابی کند. سه حالت برای بازیابی در این ابزار در نظر گرفته شده است ؛ بازیابی معمولی ، فرمت شده و بازیابی اختصاصی عکس ها که هریک می تواند کاربران را برای رسیدن به هدف خود یاری دهد.
MagicCute Data Recovery هم مانند دیگر نرم افزارهای رایج موجود با تمامی سیستم فایل های مخصوص ویندوز و همچنین انواع حافظه ها سازگاری داشته و با هماهنگی کامل با نسخه های مختلف سیستم عامل کار بازیابی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. بیش از 2000 فرمت یا File Type برای این ابزار تعریف شده که تقریبا هیچ کاربری نخواهد بود که فایل بازیابی شده اش جز این 2000 فرمت نباشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود MagicCute Data Recovery 2011, 1, 0 - نرم افزار بازیابی قدرتمند فایل ها, MagicCute Data Recovery, recovery data software, نرم افزار بازیابی فایل ها, نرم افزار ریکاوری و بازیابی, دانلود نرم افزار MagicCute Data Recovery, دانلود نرم افزار recovery, دانلود نرم افزار ریکاوری,
دانلود System Explorer v4.0.0.5025 - نرم افزار نمایش اطلاعات دقیق سیستم
نوشته شده توسط امید در ساعت 20:0

دانلود System Explorer v4.0.0.5025 - نرم افزار نمایش اطلاعات دقیق سیستم

برای هر کاری نیاز به اطلاعاتی دقیق است ؛ برای کار با رایانه نیاز است که بدانیم سخت افزار و نرم افزار در چه وضعیت قرار دارد ؛ گاهی می خواهیم یک نرم افزار سنگین از نظر پردازشی را مورد استفاده قرار دهیم باید بدانیم آیا بخش های مختلف نرم افزار که در اختیار داریم می تواند جوابگوی نرم افزار ما باشد یا خیر؟ اطلاعات دقیق سیستم را همیشه می توان با نرم افزارهایی که در این زمینه ارائه شده اند بدست آورد. System Explorer نرم افزاریست که تمامی اطلاعات سیستم رایانه ای را به نمایش در خواهد آورد. ریزترین موارد در این ابزار قابل مشاهده خواهد بود ؛ از مشخصات آنچه در حال اجرا هستند گرفته تا اطلاعاتی پیرامون Addone هایی که روی IE فعال هستند همه نمایش داده خواهند شد تا کاربر بتواند با اطلاعاتی دقیقی که پیرامون سیستم خود بدست می آورد به کار و برنامه ریزی روی آن بپردازد.
این ابزار که نمونه ی کاملی از Task Manager ویندوز می باشد Performance یا همان کارآیی سیستم را هم به نمایش در خواهد آورد ؛ نمایش اطلاعاتی پیرامون درایورها ، کانکشن ها ، آنچه در Startup بارگزاری می شوند ، Explorer ویندوز ، نرم افزارهای نصب شده و ده ها قابلیت دیگر در نرم افزار System Explorer گنجانده شده اند تا کاربر به واسطه آن ها بتواند همیشه با اطلاعات دقیقی که بدست می آورد به کار با رایانه خود بپردازد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود System Explorer v4, 0, 0, 5025 - نرم افزار نمایش اطلاعات دقیق سیستم, system information, نمایش مشخصات سیستم, نرم افزار مشخصات سیستم, دانلود System Explorer, دانلود نرم افزار نمایش مشخصات سیستم, دانلود نرم افزار نمایش اطلاعات سیستم,
دانلود LockMenu Pro - Lockscreen v1.2.0 - نرم افزار موبایل قفل نمایشگر
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:59

دانلود LockMenu Pro - Lockscreen v1.2.0 - نرم افزار موبایل قفل نمایشگر

 

آیا همیشه از دسترسی دیگران به گوشی موبایل خود نگران هستید؟ ولی با گذاشتن قفل بر روی موبایلتان هم میانه خوبی ندارید؟ ما نرم افزار LockMenu Pro - Lockscreen را به شما معرفی می نماییم تا هم زمان بتوانید با گذاشتن قفل شخصی بر روی موبایل، بدون باز نمودن قفل به برنامه های ضروری گوشی خود همچون بلوتوث، لیست تماس ها،... دسترسی داشته باشید. با کمک این نرم افزار می توانید 9 میانبر بر روی صفحه موبایل خود تنظیم کنید و بدون نیاز به باز کردن قفل به این برنامه ها همیشه در دسترس شما باشد.



:: موضوعات مرتبط: موبایل، نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود LockMenu Pro - Lockscreen v1, 2, 0 - نرم افزار موبایل قفل نمایشگر, LockMenu Pro - Lockscreen, نرم افزار قفل نمایشگر, نرم افزار امنیتی, نرم افزار اندروید,
دانلود Bounty Avenger v1.0.1 - بازی موبایل شهامت انتقام جویان
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:57

دانلود Bounty Avenger v1.0.1 - بازی موبایل شهامت انتقام جویان

 

در بازی Bounty Avenger در نقش یک ناجی زمین با ارتشی از سایبورگ ها مبارزه کنید. تمام شهامت و حس انتقام را در خود جمع کرده و در این بازی نقش آفرینی کنید زیرا زمین به شما نیاز دارد. دربازی Bounty Avenger دانشمندانی خبیث با روحی شیطانی ارتشی از سایبورگ ها را برای نابودی زمین فراهم آورده اند و می خواهند در مبارزه ای خونین زمین را با خاک یکسان کنند. بازیکنان باید در مراحلی بی پایان با سلاح هایی که دراختیار دارند در مبارزاتی خونین شرکت کنند و این ارتش عظیم را نابود نمایند. پس خود را برای نبردی سخت آماده کنید.



:: موضوعات مرتبط: موبایل، بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Bounty Avenger v1, 0, 1 - بازی موبایل شهامت انتقام جویان, Bounty Avenger, بازی آیفون, بازی اکشن, بازی شهامت انتقام جو,